Followers

Tuesday, July 31, 2012

LOVE editing but LESS `talent'ing..

Assalamualaikum..

Ya..i do love editing the pictures...photography pn..i loike jugak...but..i tak ade talent sgt dlm hal2 ni..coz kat universiti pun..ak x blaja hal2 ni...ak blaja psl duit2 je..(kos saya dirahsiakan sementara waktu...) ..hahaha..:p

I`m the one yg very like to edit the pictures with my own style..i love to put in -a quote...:) tukar2 skit waner biar kasi vintage ...classic gitu..then put a frame la bagai..hihi... Fyi, sometimes ak edit gambar2 gune on9 application je..x download pn software2 utk edit photo ni...but rajin gak edit with my phone...:)



 Anak2 aku..ramai kn..baru 20 thn but i got 5 children..kau ado?? haha..let me introduce..
Ijal - my younger bro.. Umar n Umie- my nephew n niece..Harith n Ira- my neighbour`s son n daughter..:) Kecoh betol umah bile diorang berkumpul..wat reunion..haha..but i love them..really love them...:)


 This is my friend..super annoying punye kawan..LOL.. 


 This is my classmate..saje2 ambik pic die..die pemalu okeh.. then look ade seni siitu..( idk what kind of seni ntah laa..) hihi


Yeahhhhh...this is my masterpiece tau..i cook it..<3  


P/s- saje letak gambar mknn time puase ni..nak uji sikit..hihi...
       heyy..now alraedy 10th++ ramadhan..jgn lupa..banyakkan ibadah tau..<3

No comments: